reklama

Už som aj speváčka v kapele

S malou a ustráchanou dušičkou píšem info toto tuná zverejnené. Zato však s veľkou radosťou a vzrušením! Po dlhodobom prehováraní a apelovaní na moju ososbu, že by som ústa mohla konečne otvoriť.. som ich otvorila. Pre mnohých ( vrátane seba ) je výsledok príjemným prekvapením. Veď nahliadnite ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Voláme sa Galiba :) Chalani sú šikovní samouci a na nástroje sa učili hrať doma po večeroch - ako sa hovorí...Nahrali sme naše prvé EP s Brunnom Oravcom a úprimne sa nám chvejú nohy, ruky a vlasy nám stoja od radosti.

Nahrava sa gitarove solo
Nahrava sa gitarove solo 
Spieva ten rev a hra na gitare
Spieva ten rev a hra na gitare 
pocas skusobnych spevov
pocas skusobnych spevov 
Sikovny bubenik
Sikovny bubenik 
Brunno Oravec mi nastavuje mikrofon
Brunno Oravec mi nastavuje mikrofon 

Máme 4 piesne! :) Dve z nich sú riadne punkové besnenice.. :)( inšpiráciou bola škola a život samotný - klasika ;) )

Ďaľšia pieseň je taká koketná sranda zo študenského života ( Vraj tam mám hlas ako z horúcej linky.. )

Ale veď posúďte sami ;)

Nech sa páči Bandzone link ;)

http://bandzone.cz/403

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A táá posledná je najviac vhodná pre bežnú verejnosť :)
A tú Vám ponúkam ;)

Galiba - Rieky :)

Spievam v nej.. a môžem povedať že prvý krát pekne štúdiovo verejne.. V tomto našom projekte ma prvý krát niekto dokopal spievať a pokúsiť sa za to nehanbiť :)


https://www.youtube.com/watch?v=xmk_H2jdjhI 

Neviem či poznáte kapelku Bijjuteriér, ktorú vytvoril a podporuje Kuko z Horkýže Slíže, ale som kamoška s jej speváčkou a robím pre ňu i náušničky ;) a pozvala som ju robiť nám krstnú maminu ;) Jej láskyplný odkaz som si natočila ;)

Hla takto sa nosia moje nausnice
Hla takto sa nosia moje nausnice 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bzPV-XgNAg8

A keďže som vraj i talentovaný kreslič.. :D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

tak som nám spravila obálku i logo.. ;)

GALIBA logo made by Savi3
GALIBA logo made by Savi3 
GALIBA EP Prijmi bolest obal made by Savi3
GALIBA EP Prijmi bolest obal made by Savi3 
GALIBA Zadna strana obalu made by Savi3
GALIBA Zadna strana obalu made by Savi3 

Budem rada za každý názor a kritiku :) Veru je to veľký krok pre mňa.. byť speváčka v kapele, kde chalani dobre zvládajú nástroje.. a ja to jemným krachom hlasu môžem pokaziť :P Ale keď zavriem oči a prestanem sa báť.. ako keby som kreslila hlasom.. :)

A tak som sa teda pochválila. Hej veru niečo tu smrdká.. Môžem sa vrátiť k bežnej činnosti

Vaša Savi3... :)

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu