reklama

Ako sa tvorí sen. A ako sa povie ano!

Chcela by som Vás naučiť hovoriť ano.. A neskrývať sa za slovo ni :) Prestaňme lamentovať aký je ten život strašný... spravme si ho svojpomocne krásny

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Je tomu vyše roka, čo som sa ja nahnevala a povedala som ANO pomerne ťažkej výzve a s malou , zato silne veriacou dušičkou sa pustila do boja vytvoriť v mojom meste pre mládež Azyl..

Miesto, kde budú aktivity netrestané, miesto kde sa fantázii nebude klásť odpor a miesto , kde sa budú zdolávať prekážky.

Začala sa drina a boj o priazeň a miesto pod slnkom.. A ono to vyšlo. Podpora mojich najbližších, podpora mesta a dobre napísaný projekt. Počas roka som si preskákala peklom, prebdenými nocami,, veľkými neúspechmi...A tie reči ako to je hlúposť a prečo som do toho šla!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nakoniec s úsmevom dotiahla veci do konca. ... A máme Pajtu :)

Miesto mimo mesto, mimo mestskú políciu. Miesto, kde si každý vybúri svoje potreby.

Všetci vraveli ako tu niečo také chýbalo.. vraveli prečo tu nič také nnie je dávno.. niekto povedal, že je to odfláknuté.. Ja hovorím.. Vyšli sme z tmy na svetlo a kričíme , že sme :) Kričte aj vy a môžete dosiahnuť po čom vám dušička piští :)

Je pred nami ešte robota :) Ale máme základy a už ich nikto nezničí :)

Vaša Creepy Savi3, ktorá, keď netvorí pácha reálne akcie :D

Pustite si video z lokálnej televízie ;)

Nič nie je nemožné :)

kontakt na stránku Pajty : facebook.com/pajta.yop

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu