reklama

V reálnom svete pečiem habanero koláče, v mojom miniatúrné pochúťky

Už ste si mohli všimnúť, že mám úchylku na miniatúrne predmety a hlavne ich výrobu. Využívam chvíľku počas pečenia habanerových koláčikov a pozývam vás na moje miniatúrne fimo koláčiky a drobnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Som za originalitu, ale niekde v kútiku duše milujem motív amerických "donnutov". Neviem sa od neho odpútať a vytváranie jeho nových verzií je pre mňa rýchla forma relaxu.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A aby som to nemala také jednoduché, začala som sa ihrať s novými jedlami.

Ako napríklad motív klobás v jedlách. A čo tak chlieb? Alebo pizza? ( s olivami samozrejme )

Obrázok blogu
Obrázok blogu

A... blížia sa Vianoce. A sú všade.. každý chce byť predajný.. vnútený vianočný.. Prvý krát som sa skúsila i ja použiť tematiku prichádzajúcich Vianoc

Obrázok blogu

A samozrejme, keďže som to ja... Musí tu byť i kvapka morbídnosti! :D

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Ak by ste chceli porovnať moju úroveň práce z "minulosti"

tu sú linky ;)

Krásnu nedeľu prajem... A! ide sa pozrieť trúba :)

http://zuzanabotkova.blog.sme.sk/c/271035/Ja-lubim-miniaturne-veci-ja-rada-robim-miniaturne-veci.html

http://zuzanabotkova.blog.sme.sk/c/271254/Ja-lubim-miniaturne-veci-ja-rada-robim-miniaturne-veci-II.html

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu