reklama

Spočítaj nás pomaličky, všetky drobné prerátaj- Aneb, sčítanie ľudu

Do rúk mojej matky, s menom môjho otca. S poddvyhnutým obočím beriem papier do rúk. Už po týchto úvodných kontaktoch sa začínam baviť. Zdanlivo anonymné.. A prečo je ku každému čiarový kód, ktorý má za sebou údaje o osobe. Prečo na obálke kam to mám celé vložiť je moje meno? Ale ano, beriem v kľude.. Nedali pred mená ani titul a číslo domu udali staré. Oh! A ber to seriózne!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Veľmi sa mi to páči. Veľmi sa na tom bavím. Hľavne teraz, keď je viac ako jasné, že sa to nebude vyplňovať poctivo. Ja odmietam na seba prezradiť štátu školu, pohlavie a aj to či mám notebook! Nepáči sa mi táto anonymita. Humorné mi prídu aj možnosti náboženstiev. Sranda, že sa tam vtesnali napr. Bahájske spoločenstvo.. WTF? Sorry ja neznaju

Mimálne som zazrela na aktuálnom hite FB udalosť "

Pri sčítaní ľudu napíšem do kolonky náboženstvo Heavy Metal"

Veľmi som zvedavá, čo z oho nakoniec bude.. Čo z toho vylezie..

To je vše, čo som chcela.. Prajem pokračujúce šťastie k maturitám, skúškam a k prácam na ukončenie ročníkov.. Atď

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu