reklama

Surrealisticky výbuch

Ak nezavriem oči-dni neskončia... Modrá krv v moči- to nie som ja! ,...Svedomie bije spánok, kraľuje mrcha insomnia. Štvrtok pretiahol piatok, ničí ma vlastná fantázia. .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Sklenené kuličky namiesto očí,

krv tečie po lícach.

Neúspech dvanástku točí,

zalieva budúci krach.

Triafam svetlom do rohu,

milenku stresovú zriem.

Skromne ma žiada o nohu,

cez slzy smiechom mriem.

Nechty režú epidermu,

vertebru hrb guľatí.

Vymyslela čiernu dieru,

do týždňa ju potratí.

Frida korzet lúpe z tela,

krvou maže rebrá.

Po stehnách mi maľuje,

cigaretou?.. Nedbám...

Dáli ťuká na spánky,

mučí srdce pohľadom.

Leptá na mne hodinky,

špára v srdci boľavom.

A Freud kričí- to si chcela!

bičom volá do války.

Odvaha sa rozoznela

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Já nechci loupat buráky...

(Alebo.. byť na umeleckej lajne bolí, hoc my masochisti to milujeme)

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu