reklama

Animácia a ako som zdolala jej prvé nástrahy!

Práve som vstala. Poviete si: Je chorá, že o pol 4? Alebo bola isto žúrovať! Nie nie ľudkovia, nič z toho. Mne len skončil prvý semester na OU v obore Animácia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Úspešne som včera dobojovala prvé klauzúry(prezentácia toho čo som sa naučila a čo vytvorila.) Napísala posledný test a dokonala! Stále si to moc neuvedomujem, môj mozog stále podriemkáva. Robila som si dosť zle v poslednej dobe ( Tak si dať zo tri facko a bolo by málo ). Nespánok, nejedlo a pohľady do PC, kde mi postupne hrali svoju hru moje imaginárne potvorky (Dám na youtube, ak sa naučím ako :D ).

Zaspávala som o pol 4 ráno a pred oči sa mi z podvedomia vynárali iné potvorky. Vstávala o 8 a animovať..A tie moje očičká (Prikladám dokumentáciu v podobe obrázku aké asi boli). Malé krvavé a ubolené. Musela som nosiť moje okuliare s UV ochranou, lebo mi varil už aj vánok, svetlo a atď.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ruky? Vitajte kŕče a odreté lakte, vitajte stuhnuté raméná. Zuzana vám ide robiť zle aby boli výsledky.

A matka mi vraví

:"Vyzeráš zničene.. ale veď toto ťa baví no nie? Je to umenie ako si chcela no nie?"

Ó áno matka moja máš ty len pravdu. Ale ono je to umenie a zábava, keď to človek vymyslí.. A potom drina. Obrázok po obrázku tlačiť tú nehybnú kreatúru do pohybu a nadávať na ňu ako sa jej samej nechce!

A čo bolelo najviac boli tie situácie, keď som popri tom tvorila v hlave moje iné nápady a namohla tvoriť. Taká som spokojná, že prichádza voľno a konečne sa zakempujem v posteli s vínkom, dokonalou hudbou , spoločnosťou a budem pracovať, hrať sa a relaxovať. Lebo nápady hoc šialené - ale dokonalé.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Idem ešte dopriať hádam sebe chvíľku spánku a snáď sa neudejú už momenty, kedy som zaspala po sediačky, alebo i počas tých klauzúr a konečne budem fit! Juj! :D

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu