reklama

Môj prvý Moleskine

Hoc nie som Vincent van Gogh a olejovky nemám až za ušami. (skôr farby na textil) Ale mám ho konečne aj ja. Konečne som dospela na to, aby som si vážila jeho magickú, ručne spracovanú moc, ktorá šteklí podvedomie a inšpiruje ku kresbám. Do vrecka do dlane s kvalitným papierom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Hľa aj moja tvorba už "pošpinila" tie skvostné stránky. V Taliansku počas obednej pauzy, pri svetle notebooku po večeroch zachytávam moje mierne prepnuté vízie a nápady. Fotené len mobilom, ale nie až takej hroznej kvality ;)

Technika kresba akvarel ;)

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Detaily : http://www.moleskine.com/moleskine_world/

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu