reklama

Ja ľúbim miniatúrne veci.. ja rada robím miniatúrne veci

Každý z nás má záľubu úchylku zábavku. Niekto prikázanú,iný zakázanú.. Ba dokonca zavrhnutú spoločnosťou. Ja mám svoj "iný" svet. Unikám do neho vždy keď sa dá, ba čo viac dovoľujem mu miešať sa s tým mojim reálnym.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Aktuálne sa hrám s miniatúrami. Malým jedlom konkrétne. Jeho veľkosť zväčša nepresahuje 3cm. A začína ri 3mm.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

Robievam ich zväčša ako šperky, doplnky.. Ale aj ako súčasť minisvetov. Mám v pláne robiť animované scénky s použitím bábok. Treba trénovať.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Hľa najnovšie pokusy. Najnovšie výplody mojích rúk. Skúšam a snažím sa reálne preniesť jedlo do mini verzií ;)

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu