reklama

Strapaté vlasy a hlboké oči

Keď sa ústami derú slová, ktoré vyvracajú reč tela a očí. Keď myseľ je silnejšia a riadi čo sa má udiať. Keď viete, že to bude len bolieť aj keby vôbec nemuselo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vraj v sprche slzy nevidno. Opak je pravdou hlavne ak máte vodou zmývateľný make up. Hukot splavu prehluší srdcervúci plač, ktorý je jediná reakcia na danú situáciu. Čo robiť? Čo iné robiť ak tomu nechápem? A to som chcela veriť tým slovám a nie tým očiam. Aj môj chladný rozum sa posadil do rovnakej notovej osnovy. A chcel naposledy objať a odísť, vyrezať, zničiť a zabudnúť. Ono by to aj vyšlo. Vďaka Bohom nebola som triezva. A rozum odišiel, lebo som pochopila, že by to len pokašlal. Tie strapaté vlasy v posteli. Tá vôňa, ktorá prekrýva dokonca moju osobnú. Ten smiech a úsmev. Ale čo z toho, keď situácia si vynucuje kričať NIE! Usmievať sa cez slzy... To vraj život naučí. Mám pocit, že neuverím, že je to jediné a správne riešenie. Mám pocit že hlasu a rozumu prvý krát nechcem veriť. Príliš na tom všetkom záleži aby to odpinkal ako veľmajster počas stolnotenisového turnaja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ten refrén k tomu :"ale je nám hej ale je nám spolu dobre ležíme vnoci vo dne

Zuzana Botková

Zuzana Botková

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všehochuť a všehoextrém Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu